لطفا قبل از ارسال دستگاه موارد زیر را مطالعه کنید

1.تعمیرکار صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرد.

2 . پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل میدهند . لذا ازمشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند . مهلت تست دستگاه تا 72 ساعت امکانپذیر می باشد.

3 . امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد . تعمیرگاه مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری را نمیپذیرد.

4 . دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه تعهدی در قبال آن ندارد.

5 . در صورت امکان، قبل از ارسال اطلاعات خود را ذخیره و نگهداری کنید .
راهنمای تهیه فایل بک آپ از اطلاعات:

*دانلود تاریخچه تردد از زمان شروع استفاده از دستگاه تا تاریخ ارسال دستگاه به واحد تعمیرات
*دانلود کاربران
*دانلود همه ترددها

6 . پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.

7. پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.

*** توجه نمایید بعد از پایان مهلت گارانتی کلیه امور مربوطه شامل هزینه خواهد شد.

برای تکمیل فرم لینک زیر را کلیک کنید

مشاهده‌ی فرم